2014. július 10., csütörtök

2.rész- a strand

Sziasztok! Köszönöm a sok oldalmegjelenítést, és azt, hogy hagytatok nyomot magatok után ! Ezek után kicsit jobban fogom részletezni a történetet. A következő 2 hétben barátnőm hozza a részeket. Jó olvasást!

Pont nyolcra érkezett meg mindenki, addigra minden kész volt. Jó volt a hangulat, a zene is. Ádám bement a hálószobába valamiért, egy csaj utána ( később kiderült Dorinának hívták). 
- Na, ebben valami nem stimmel- gondoltam magamban, és bementem a szobába.
Ami bent fogadott arra nem számítottam volna soha az életben... 

Ádám ült az ágyon, és csókolózott egy lánnyal... Mire bejöttem mindkettejük felfigyelt.
- Te... Mit képzelsz hogy itt csókolózol egy MÁSIK lánnyal az ágyon???- mondtam nagyon dühösen. Úgy éreztem, hogy mindjárt fölrobbanok, és szétesett az életem..
- Nem látod? Már rég óta nem szerettelek, csak megjátszottam magam...- és  mindketten elröhögték magukat.
- Menj el a fenébe Ádám!!- ordítottam. Összepakoltam az összes cuccomat gyorsan, és hazamentem, ott csak arra vágytam hogy Viki velem legyen. Elkezdtem sírni, és fölhívtam Vikit:
- Gyere gyorsan át. - mondtam szipogva.
- Mi a baj?- kérdezte meglepődötten.
- Majd itt elmesélem, gyere gyorsan!- jött rám a bőgés. 

*20 perc múlva*
Viki megérkezett, látta milyen tragikus állapotban vagyok, és rögtön megkérdezte:
-Regi , mi a baj?- kérdezte, én pedig részletesen elmeséltem neki mindent. Hogy hogyan mentem be a szobába, és azt is , hogy mit láttam ott... Közben többször elsírtam magam, mert nagyon fájt az érzés, hogy így viselkedett velem Ádám.
- Az a mocsok... - mondta, és ökölbe szorította a kezét.
- Viki ne, ezzel csak rossz fát teszel a tűzre!! Soha többé nem akarom látni Ádámot- sírtam el újra magam.
- Nem is fogod, erről én teszek.
- Itt alszol nálam?
- Hát hogyne, még miket nem gondoltál?- mondta Viki, és egy kicsit ezzel jobb kedvre derített.Átmentünk, és megágyaztunk a szobámban, ott pedig úgy éjfélig beszélgettünk, aztán végre valahára el  tudtam aludni...

*másnap reggel*
- Jó reggelt!- köszöntöttem.
- Szia, jól aludtál?
- igen, ma mit csinálunk?- kérdeztem.
- Szerintem menjünk el a strandra, ott biztos nem lesz - emlékeztettet a tegnap esti "élményekre".
- Oké- egyeztem bele. Ezt a fürdőruhát vettem föl:


 Amikor odaértünk a belvárosi strandra láttuk, hogy nagyon sokan vannak. Alapból a sor is vagy 20 méter hosszú volt.

*30 perccel később*
Huh, végre bejutottunk, ennek örültem. Kerestünk gyorsan egy helyet a strandon.
- Menjünk csúszdázni- kértem.
- Oké.
Odamentünk a csúszdához, és egy nagy tömeget láttunk csak, akkor még nem tudtam , hogy ez lesz életem legjobb napja...

1 megjegyzés:

  1. Juj ne már hogy hagyhatod itt abba gyorsan kövit ha lehet még ma és picit hosszabat

    VálaszTörlés