2014. július 30., szerda

6. Viki szomorú.

Sziasztok Olvasók! :) meghoztam az új részt.Rövid lett tudom, sajnálom. Ezt is össze kellett szenvednem.:D íratkozatok fel, komizatok, olvassátok!Egy ici-picit változtattam a "szereplők bemutatása" részen. mert volt egy kicsi hiba, de utána ott ragadtam és csináltam minden félét de még nincs vége!:D
Puszii: Angyiii♥

*Visszatekintés*
Akkor még nem is tudtam, mi fog ezen a bizonyos estén történni...


El érkeztünk Olivér lakásához és beléptünk az ajtón. Nagyon sokat beszélgettünk, nevettünk, megismertük egymást..Egyszer csak elkezdett csörögni a telefonom..
-Bocsi ezt felveszem, Viki hív.-mondtam Olivérnek.
-Csak nyugodtan!-mosolygott rám. Felvettem a telefont és Viki teljesen ki volt bukva, sírt is.
-Viki mi a baj? Mi történt?
-Gyere gyorsan hozzánk! Létszi Regi siess!
-Rohanok!-és letettem a telefont.-Bocsi Oli mennem kell. Vikivel valami nincs oké.-nyomtam egy puszit az arcára és elmentem.-Majd hívlak!-mondtam. El futottam Vikiék lakásához és amit ott láttam..az...lángokban ált az egész ház. Már kint voltak a tűzoltók és oltották a tüzet. Amint megláttam a barátnőmet az utcán sírni, rögtön könnybe lábadt a szemem. Oda rohantam hozzá, szorosan megöleltem, és együtt sírtunk. 
-Vikii! Figyelj! Haza megyünk hozzánk és ott alszol! Oké?-bólintott, és mentünk hozzánk. A séta csendesen telt, egy szót se szóltunk egymáshoz, mindenki elmerült a gondolataiban. 
-Viki-szólítottam barátnőmet-felhívom Olivért, hogy minden oké. YaOunak szóltál már?-rázta a fejét, hogy még nem.-Akkor felhívom.
-jó.-válaszolta. Elsőnek Olivért hívtam, hogy minden rendben holnap talizunk és mesélek. Utána hívtam YaOu-t amitől egy kicsit féltem mert nagyon ki lesz bukva ha megtudja, hogy nem szólt neki Viki.
-Ööö..Figyelj Regi! Inkább majd én felhívom ha hazaértünk. Oké?-kérdezte barátnőm félve.
-Oké ahogy akarod, de akkor tényleg felhívod!-emeltem fel a mutató ujjam fenyegetően. Bólintott és már az utcánkban jártunk. 
Bementünk a kapun és kerestem a házkulcsom, hamar meglett, és már nyitottam is az ajtót. Az előszobában levettük a cipőnket és a konyhába tartottunk élelemért. Kerestem valami nasit..Találtam chipset és dobozos kólát. Leültünk  a nappaliba a TV elé, és nassoltunk. Mikor befejeztük szóltam Vikinek, hogy itt az ideje telefonálni. Értette a célzást és kikereste a névjegyzékből YaOu-t.
-De lehet zavarom. Már késő este van.-és letette a készüléket.
-Viki ne már! YaOu-ra mindig számíthatsz! Tudod..-mosolyogtam rá biztatóan ő meg viszonozta. Viki újra kikereste a nevet és kicsöngött. Barátnőm kihangosította a készüléket, hogy én is haljam YaOu mit mond.
-Szia YaOu!
-Szia Vikim! Mi újság?-kérdezte YaOu kiváncsian. Vikihez küldtem egy biztató mosolyt és mellé bólintottam.
-Ööh hát..
-Viki baj van?
-Igazábol..-és kitört belőle a sírás.
-Hol vagy?
-Re-gi-nééél...-és már szó szerint bömbölt. Letették a telefont és szorosan átöleltem Vikit, addig öleltem míg Yaou nem csengetett. 
-Gyeree!-kiáltottam. YaOu egyből rohant a kanapén ülő Vikihez. Elsőnek átölelte aztán eltávolodott tőle és kérdezte, hogy mi a gond.
-Csaak-anny-ii-mondta szipogva.-hogy..-és már megint sírt. Belőlem is kitört a sírás. Együtt sírtunk.
-Regi mi történt??-kérdezte idegesen.
-Viki ma nálam alszik mert...-nyeltem egy nagyon és folytattam-ég a házuk.-megöleltem Vikit és együtt bömböltünk. YaOu a földet pásztázta.
-YaOu! Nem alszol itt a vendég szobában?-kérdeztem szipogva.
-Hát ha nem gond, Vikivel alszom.
-Oké csak nyugodtan. De most már ideje lenne fürdeni.
-Én otthon zuhanyoztam-felelte YaOu. És átkarolta Vikit. 
-Akkor ti még beszélgessetek én elmentem fürdeni. Utánam gyere Viki!-bólintott. Nyomtam egy puszit az arcára és a lépcső felé vettem az irányt. Folyattam magamra a meleg vizet, annyira jól esett. Fürdés után fel öltöztem a pizsimbe.



Az "elmo-s" pizsimet kaptam fel magamra. Utána fogmosás közben megcsörgettem Olit.
-Hali Szöszii!
-Sziaa Regii!Na mizu? Mesélsz?
-Hát holnap találkozunk most dióhéjban mesélek. Vikiék háza lángokban áll, nálam alszik YaOu-val. YaOu azért van itt mert mikor haza értünk Vikivel felhívtuk, hogy gáz van ő meg átjött én meg felajánlottam, hogy a vendég szobában alhat Vikivel.Ennyi.
-Ahaa értem.
-És bocsi. hogy így alakult az este de holnap kárpótollak. Ígérem.
-Hát azt elvárom-és egyszerre kezdtünk el nevetni a poénon.
-Na jó, puszillak! Szia!
-Helo, jóéjt!-bontottam a vonalat és kifelé tartottam a fürdőszobából, lentről nevetést hallottam gondolom YaOu felvidítja Vikit. A vendég szobába vittem be ágyneműt és lementem hozzájuk.
-Látom jól el szórakoztok.-nevettem.-Ki kajás?
-Nem köszi.-felelték.
-Oké. A vendég szobába vittem be ágyneműt. Viki mehetsz fürdeni mindent megtalálsz, bevittem neked a "super man-es" pizsimet. Azt vedd fel! Vagy tőlem fehérneműbe is lehetsz YaOu-val, te tudod!-a végén fel nevettünk, végül is Viki már nem volt annyira szomorú de holnap megkérdezem tőle, hogy miért gyulladt fel a házuk.






2 megjegyzés:

  1. Nagyon jo siess a kövivel..ha va skypod akk leirom a nevem es vegyel fel es dumalhatnank....vagy a teloszámom es akk viberen dumalhatnank

    VálaszTörlés
  2. Szia:) Ne haragudj, hogy most válaszolok, de kint vagy nálam. Sajnos csak most tudtam gép közelben lenni, bocsi :D
    http://szabadsag-a-nyomorbol.blogspot.hu/

    VálaszTörlés