2014. július 26., szombat

4. A nagy buli.

Szisztok olvasook!!:)
Bocsi hogy ilyemkor tudtam hozni az uj reszt. Mostanaba nincs tul sok idom:( De ma kaptok egy hosszabb reszt!:)Hagyatok nyomot magatok utan!Elvezettek ki a nyar utolso honapjat es hamarosan suli..Ami nekem boldogsag meg felelem egyarant mert uj suliba kezdek kisgimiskent:) es nefeledjetek azert-->SOSE MÚLÓ NYÁR!♥ puszii: Angyi:)

 Visszatekintés:
*Aztán a "megmentőm" felé fordítottam a fejem.És...Néztünk egymás szemébe.Az a kék szeme..Visszavonom én vagyok a legszerencsésebb!*


-Öö Olivér.-mondtam, közben meg kikászálódtam az öléből.-Köszi hogy "megmentettél"-vigyorogtam rá.
-Semmiség!-utána persze megint elvesztem varázslatos tekintetében..És majdnem (MAJDNEM) olyan történt amit nem szerettem volna..Még nem..Olivér közelebb jött hozzám, rám nézett, hogy én is akarom-e a csókot..Én hátráltam egy lépest és ott hagytam.Mentem Vikihez.Pont velem szembe jött így nem kellett nagyon keresgélni a nagy tömegben.
-Na mizu?-kérdezte Viki.-Mehetünk?
-Ahaa menyjünk.-elköszöntük gyors a fiúktól és indultunk is.

*15 perc múlva*

Mikor haza értünk rábeszéltem Vikit hogy aludjon nálam.
-Szóval a ma este "csajos este"-mondtam Vikinek. és rögtön elkezdtünk tervezgetni hogy mit csináljunk.--> mit együnk, igyunk? melyik ruha boltba menyjünk el?milyen filmet rakjunk be? kit szívassunk meg? meddig maradunk fent? milyen ruhát veszünk fel holnap?
-Figyu..mit kérsz inni? Limii?
-Jó lesz  köszii.
-Rendeljünk pizzát?
-Okéé.
-És milyen filmet nézzünk?
-Hororr?
-Tudod hogy azon mennyie félek..Nemár letszii-könyörögtem neki mert nagyon félek a hororr filmektől.
-Oké..Akkor valami szerelmes vígjáték?
-Ááá..nekem mindegy..utálom a szerelmet!!!-hőzöngtem
-Óóó..na mi is volt hogy Oli arrébb hívott?-kérdezte olyan vigyorral a fejen..
-Vikii!! úú hallod úgy elfelejtettem..Olivér meghívott valami házi buliba..8-kor..
-Úúúúúúú...Ááááá.. Jííííííííííííí.. A BTW MEGHÍVOTT EGY HÁZI BULIBAAA??-sikongott Viki..szerintem nem ártana elmenni a fülészetre..lehet komoly halláskárosulást kaptam.
-Viki! megtennéd hogy nem sikongsz?Köszii!-vigyorogtam rá barátian.-Figyii..igen meghivtak..de azt meg nem is tudod hogy azt is mondták hogy vigyem a barátnőmet is..mármint téged. Szóval van olyan másfél óránk..Indulj a szobámba! Készülődjünk!-utasítottam.Persze Viki megint elkezdett sikítozni de ez még a rosszabbik fajtája volt..Ugrál is közbe..ha ő ugrál akkor valahogy nekem is ugrálnom kell..Beugráltunk a szobámba.


Elsőnek ki sminkeltük magunkat..Utána jutott eszünkbe hogy venni kéne egy csini rucit.Szóval mentünk ruhát nézni.







 Ezeket a ruhákat próbáltuk fel..Na jó..A nagyját hülyeségből de jól szórakoztunk.Az enyém az 1. ruha. Vikié pedig az 5. Nekem nagyon tetszenek.♥

-Na goo Regim..menyjünk!-mondta barátnőm.
-Okéka.-hazaértünk gyorsan és úgy döntöttük, hogy mielőtt elmegyünk lezuhanyzunk.




Viki kezdte a tusolást, addig én felnéztem a közöségikre. Instára töltöttem fel egy közös képet Vikivel amit ma csináltunk aztán felnéztem trumbla es askra a végére hagytam a facebookot. A face pörgött ezerrel de semmi olyan nem történt amihez nekem közöm lenne.Szóval leléptem. Nem sokkal később Vikim kijött a fürdőből és én kerültem sorra. Olyan jó volt magamra folyatni a meleg vizet. Teljesen felfrissültem. Mikor kész lettem Viki már fel volt öltözve utána én is felvettem gyönyörű ruhácskámat. Amikor készen lettünk elindultunk.Olyan 20 perc múlva ott voltunk a címen (kell ennyi séta).Beléptünk az ajtón és fantasztikus hangulat volt. Mikor meglátott minket Olivér azonnal oda jött és körbe vezetett a házban bemutatott a bandának és egész este velük lógtunk. Nagyon jó fejek, annyira ellehet velük beszélgetni de ugyan akkor hülyülni is. Mikor nagyba beszélgettünk akkor Viki odajött mellém és azt mondta, hogy "egy pill és jövök Regi."mondtam hogy "okés menj csak".Nem sokkal később YaOu is elment. Egy kicsit furcsáltam ezt a dolgot de mindegy..Utána Oli mondta, hogy csinál nekem valamit inni és, hogy menjek vele. Oké mentem. A konyhába kutyult valami piát pontosan nem tudom mit de valami alkoholos lehetett.
-Mit iszunk?-kérdeztem
-Hát ne nézz hülyének..de még én sem tudom.-vigyorgott rám és egyszerre elröhögtük magunkat.
Megkóstoltam a "fantasztikus" innivalót. Nem volt finom.
-Na milyen?-kérdezte Olivér látva a fejem és megint el röhögtük magunkat.
Visszavonultunk a többiekhez.. YaOu meg Viki még mindig nem volt ott. A többiek nagyba beszélgettek.
-Hol vannak a srácok?-kérdeztem tőlük.
-Őő passz..-mondta Benny.
-ÚÚÚÚRISTEEEN!!  OTT VANNAK!! EGYUTT OTT EGYUTT!!-sikongottam..ezt Vikitől tanultam vagy nem, és nagyon hasonlítunk. Inkább a második variáció. A fiúk úgy néztek rám mint valami nem normálisra. Valószínű nem látták a *kezüket*. Vííííí annyira örülök nekik :D♥
-Óóó..értem már..YaOu barátunknak új barátnője van!-mondta Olivér nevetve. Ezután már a fiúk is teljesen meg értették. A páros éppen felénk tartott, mikor oda érek mellénk, megálltak és fürkésző tekintettel néztek végig mindenkin, hogy mit szólnak a dologhoz. Láttam a fejüket és meg akartam őket szivatni. Elsőnek is lesajnálóan néztem Vikire, utána elszaladtam a társaságból. Szerintem tök jól alakítottam mert utánam jött mindenki. hihii :D
-Regim mi a baj? Ugye nem az , hogy össze jöttünk?-kérdezte Viki rémülten. Na még egy kicsit játszok velük mert nem szólt erről semmit.
-Viki tudtad, hogy nekem YaOu nagyon tetszik miért kellet ezt? És nem is szóltál semmit, hogy neked bejön-e!-a hatás kedvéért egy kicsit szipákoltam is..a sötétbe úgyse látják, hogy sírok-e vagy nem. Lehet, hogy kicsit átleptem a határt mert a barátnőm elkezdett sírni. YaOu nézett olyan furán. Sziki szintén. Benny bámult  a semmibe. Olivér pedig lehajtott fejjel taposott valamit a földön. Megsajnáltam őket de még mindig nagyon haragudtam Vikire mert nem mondta el.
-De nem emlékeztem rá, hogy mondtad volna, hogy bejön neked! Ne haragudj létszi! Nagyon sajnálom!-sírdogált tovább.
-YaOu! tudod mennyire tetszel?-egy kis hatás szünet!-És tudjátok milyen..-következő hatásszünet- szórakoztató titeket megviccelni!-mindenki rám nézett mint amikor nem értenek semmit..Szerintem ez teljesen érthető.De mindegy!-Bontsunk pezsgőt? Annyira nagyon boldog vagyok, hogy össze jöttetek.
-Hogy mi van?-kérdezte YaOu.-Akkor nem tetszek neked?
-Akkor nem tetszik neked YaOu?-kérdezte Olivér.
-Akkor nem is sírtál?-kérdezte Benny.
-Akkor nincs is semmi bajod a kapcsolatukkal?-kérdezte Sziki.
-Akkor nem haragszol rám?-kérdezte könnyes szemmel Viki.
-Elsőnek is! Létszi ne halmozatok el kérdésekkel. Másodszor! YaOu! nem. Olivér! nem. Benny! nem.Sziki! nem. Viki! egy kicsit!
-Gyere ide te majom! Szeretlek na!-öleltem meg barátnőmet.-De örültem volna neki, hogyha elmondod!
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése