2014. július 28., hétfő

5.- váratlan fordulat
Sziasztok! 
Köszönjük a 600+ oldalmegjelenítést! ha tetszik a rész lájkoljatok, de legfőkébb kommenteljetek!!! Ezt a részt kicsit hosszabra terveztem, remélem nem baj :) És ne feledjétek: SOSE MÚLÓ NYÁR :D <3

*visszatekintés*

-Gyere ide te majom! Szeretlek na!-öleltem meg barátnőmet.-De örültem volna neki, hogyha elmondod!

*5 perccel később*

Végre kibékültünk Vikivel, és újra minden jó... Egyszer csak Olivér hirtelen megszólal:
- Am... Regi... nem akarsz táncolni?- kérdezte elég furcsán.
- Háát... na jó 10 perc- egyeztem nehezen bele.
-Viki, 10 perc és jövök!
- Hova mész?- ordította hangosan a zenében.
-...Olival táncolni- röhögtem el magam.
- Óóó, menjél csak :D- mondta
-Regi, akkor jössz?-kérdezte Oli.
-Hát persze, már itt is vagyok- mosolyogtam:)
Ott voltunk a táncparkett közepén, csak én és Oli.Megfogta a kezem.... Olyan selymes volt a keze. Elkezdtünk táncolni. Tök jól táncolt. mondjuk nem is csodálom, sok a koncertje, ahol gyakorolhat. Én meg persze ott bénáztam. 5 perccel később megszólaltam:
- Oli, szomjas vagyok, nem iszunk valamit- mondtam. Nem akartam neki azt mondani, hogy "bocs, kicsit szarul táncolok".
- De persze- mondta, és kézen fogva kimentünk a konyhába.
-Ha már itt vagyunk, ehetnénk is valamit- mondta Oli, mire elröhögtem magam.
- Na jó, legyen:) 
Kevert valami italt nekem, ami az előzőhez képest finom volt.
- Mit kevertél nekem?- kérdeztem tőle.
- Hát almalevet, és narancs dzsúszt- röhögte el magát, mire én is nevettem. - Láttam a múltkori arckifejezésedet, és abból gondoltam nem vagy annyira piás...
- Hát, tényleg nem vagyok az.- mondtam, és visszamentünk a táncparkettre.
-Regi, hú de jól táncolsz- szólalt meg kicsit később.
-Háát, én meg pont azt gondoltam , hogy bénázok- mondtam, és tánc közben egyre közelebb haladt a szája az enyémhez... Most nem éreztem azt. hogy el kellenne tolljam magamtól... Most csak mi ketten voltunk. És megtörtént a nagy dolog... Megcsókoltuk egymást... De jó volt. Aztán letérdelt előttem, és ezt mondta:
-Regi, leszel a barátnőm?- kérdezte komoly hangon.
- Öööö... - hallottam, hogy Viki ezt mondja: " Regi, most itt az alkalom"
-Igen- mondtam magabiztosan, és megölelt Oli.
- Akkor most , hogy így vagyunk- mondta - el szeretném mondani, hogy már a metrón is megláttam benned a jövőmet....
- Úú, ha már te szerelmet vallottál, akkor én is :) - mondtam. - Én meg a strandon szerettem beléd, csak bizonyos dolgokat még nem tudtam- mondtam. Még 1-2 órát táncoltunk, aztán Vikivel hazaestünk, és kibeszéltük jól a  mai estét, azrán ő hazament.

*1 órával később*

Már aludtam, de csöngött a telefon, és az fölébresztett: 04:01 volt.
- Regi , te vagy az?- kérdezte egy hang.
-Ki beszél?
- Csak bocsánatot szeretnék kérni amiatt, ami a bulin történt...
- Ja, hogy te Ádám vagy? Csak szólok, hogy az égvilágon soha, de soha nem fogok neked megbocsájtani, és hogy tudjad....- itt elakadt a szavam. Olyan furcsa lett volna kimondani... 
- Igen, mit tudjak?- kérdezte, én pedig erre kinyomtam őt. Nem szerettem volna vele beszélni. EL alartam felejteni. Új élet, kétszínű pasik nélkül... Erről álmodtam. Kicsit gondolkodtam még, aztán máris aludtam.

*Reggel*

Hétfő volt , szóval munka, sajnos korán kellett kelni...Gyorsan megreggeliztem, aztán felvettem ezt a ruhát:


Szokásosan a metrómegállóban találkoztam Vikivel. Ez a munkanap eseménytelenül telt, ám este meghívott Oli moziba. Nyolcra értem jött. ezt a ruhát vettem fel:

-Húú, de csini vagy Regi-mondta,mikor megérkezett
- Köszönöm.- mondtam, és elindultunk a moziba. Az Amerikai Hófehérke című filmet néztük meg, ami nagyon jó volt. A film után  megkérdezte, hogy nem szeretnék-e nála aludni, én pedig igent mondtam. Akkor még nem is tudtam, mi fog ezen a bizonyos estén történni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése